مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:502023-12-30حوادث

عاملان ناامنی در اصفهان دستگیر شدند


رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: 5 نفر از اراذل و اوباش که باعث نا امنی در یکی از محلات شهر اصفهان شده بودند در عملیات ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

-  مسعود طریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ایجاد ناامنی توسط تعدادی اراذل و اوباش در یکی از محلات اصفهان بلافاصله ماموران در محل حضور یافتند.

وی با بیان اینکه 4 نفر از متهمان از صحنه گریخته و یک نفر توسط ماموران دستگیر می شود، افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد عده ای از اراذل و اوباش با ضرب و شتم یک شهروند و مجروح کردن یکی فردی دیگر به وسیله قمه و همچنین تخریب شیشه های یک باب مغازه برای دقایقی این محله را ناامن می کنند.

طریفی عنوان کرد: 4 متهم دیگر پرونده که متواری بودند در عملیاتی ضربتی توسط ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی دستگیر و پس از اینکه در مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده به جرم خود اعتراف کردند به مرجع قضایی تحویل شدند.

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: برخورد پلیس با اراذل و اوباش و ناامن کنندگان جامعه قاطع است و این افراد بدانند اگر رفتار خود را اصلاح نکرده و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان ناامنی در اصفهان دستگیر شدند

عاملان ناامنی در اصفهان دستگیر شدند