مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:302024-01-18اقتصادي

تاثیر مستقیم کاهش مصرف خانگی در اشتغال پایدار در صنایع غیرفولادی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: صنایع به این دلیل برای استان مهم هستند که بیشترین سهم اشتغال ثبت شده در سامانه رصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امیررضا رجبی امروز در آیین افتتاح پویش مردمی سازی مدیریت مصرف با کاهش 10 درصدی در بخش خانگی، اظهار کرد: پویش مردمی سازی مدیریت مصرف گاز در جهت کمک به صنایع است.

وی افزود: صنایع به این دلیل برای استان خراسان رضوی مهم هستند که بیشترین سهم اشتغال ثبت شده در سامانه رصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با تاکید بر اینکه اگر صرفه جویی کنیم و گاز به صنعت بیاید، اشتغال پایدار ایجاد می شود، تصریح کرد: بیشترین سهم ارزش افزوده را صنایع پرداخت می کنند که برخی به خزانه دولت می رود و 45 درصد نیز به شهرداری های استان برمی گردد.

رجبی با اشاره به ثبت 44 هزار نفر اشتغال در سال گذشته، افزود: وقتی صنعت کار می کند، بر اشتغال، ارزش افزوده و صادرات نیز تاثیر می گذارد.

وی با تاکید بر نقش مردم در مدیریت مصرف گاز، گفت: مردم می توانند با استفاده از بخاری های هوشمند و توان خودشان در کاهش مصرف نقش داشته باشند.

اگر مردم در 6 ماه سال به اندازه 2000 متر مکعب کاهش مصرف گاز داشته باشند، یک نفر اشتغال در صنایع غیر فولادی یا پایدار می م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مستقیم کاهش مصرف خانگی در اشتغال پایدار در صنایع غیرفولادی

تاثیر مستقیم کاهش مصرف خانگی در اشتغال پایدار در صنایع غیرفولادی