مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:252023-12-30اقتصادي

تأمین آب شرب 250 هزار نفر از سد گرین نهاوند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: سد گرین نهاوند آب شرب 250 هزار نفر از مردم شهر نهاوند و روستاهای اطراف را تأمین خواهد کرد.

- رضا اخلاص مند با بیان اینکه بحران آب شهر همدان با عنایات ویژه رییس جمهور و حمایت ها و پیگیری های استاندار و وزیر نیرو حل شد، اظهار کرد: اعتبار ابلاغی برای آغاز عملیات اجرایی بند وراینه 16 میلیارد تومان است که پیمانکار ذی صلاح برای این پروژه انتخاب شده و به زودی عملیات اجرایی را شروع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم یک اصل در اجرای پروژه هاست، افزود: به طور قطع منافع اجرای یک پروژه به خود مردم آن منطقه برمی گردد و باعث ایجاد ارزش افزوده شده و ارزش سرمایه گذاری در منطقه را افزایش خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، اخلاص مند با بیان اینکه سیستم انحراف و کالورت سد گرین به زودی به پایان می رسد، افزود: سد گرین آب شرب 250 هزار نفر از مردم منطقه را تأمین خواهد کرد.

وی میزان حجم مخزن سد گرین نهاوند را 10 میلیون و حجم تنظیم آن را 22.

1 میلیون دانست و افزود: سه میلیون مترمکعب آب از این سد برای صنعت تخصیص داده خواهد شد که این میزان آب با توجه به ممنوعیت دشت و عدم امکان تخصیص از منابع آب زیرزمینی، اقتصاد شهرستان را شکوفا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب شرب 250 هزار نفر از سد گرین نهاوند

تأمین آب شرب 250 هزار نفر از سد گرین نهاوند