مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:402024-01-02سياسي

لزوم ثبت تغییرات آدرس محل سکونت در سامانه سهیم/افزایش ازدواج و طلاق در بافق


رییس ثبت احوال شهرستان بافق با اشاره به ارائه خدمات شهروندی براساس آخرین استعلام نشانی افراد از سوی دستگاه ها، بر لزوم ثبت تغییر آدرس افراد در سامانه سهیم برای جلوگیری از هر گونه اختلال در دریافت این خدمات تاکید کرد.

- ایسنا/یزد رییس ثبت احوال شهرستان بافق با اشاره به ارائه خدمات شهروندی براساس آخرین استعلام نشانی افراد از سوی دستگاه ها، بر لزوم ثبت تغییر آدرس افراد در سامانه سهیم برای جلوگیری از هر گونه اختلال در دریافت این خدمات تاکید کرد.

فرشته عسکری در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به قانون الزام تخصیص شماره ملی، کد پستی و آیین نامه مربوط به مصوبه شورای اجرایی فناوری اطلاعات و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اظهار کرد: دستگاه ها می توانند آخرین استعلام نشانی افراد برای ارائه خدمات را از ثبت احوال استعلام و دریافت کنند.

وی افزود: در همین راستا نیز شهروندان برای جلوگیری از هر گونه اختلال در دریافت خدمات شهروندی باید آخرین نشانی خود را به ثبت احوال اعلام کنند.

عسکری با بیان این که افراد به سادگی و در کمتر از پنج دقیقه می توانند نشانی جدید خود را ثبت کنند، ادامه داد: همه افرادی که آدرس محل سکونتشان تغییر می کند باید به سایت ncr.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ثبت تغییرات آدرس محل سکونت در سامانه سهیم/افزایش ازدواج و طلاق در بافق

لزوم ثبت تغییرات آدرس محل سکونت در سامانه سهیم/افزایش ازدواج و طلاق در بافق