مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 10:352023-12-28ورزشي

قم از پایگاه های اصلی کشتی فرنگی است


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: کشتی قم در سال های اخیر تبدیل به یکی از پایگاه های کشتی فرنگی در کشور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسن رنگرز شب گذشته در نشست خبری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور انتخابی المپیک که این روزها به میزبانی استان قم در حال برگزاری است، اظهار داشت: در ابتدا لازم می دانم از میزبانی شایسته هیات کشتی قم و اداره کل ورزش و جوانان این استان بسیار تشکر کنم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که این دوره از رقابت ها ازنظر کیفی و کمی نسبت به دوره های قبلی کیفیت بسیاری دارد و شاهد حضور کشتی گیران مستعدی هستم.

رنگرز در ادامه با اشاره به معافیت برخی کشتی گیران در مرحله اول مسابقات، گفت: پویا دادمرز، هادی ساروی، رضا گرایی، امین میرزا زاده، پویا محسن نژاد به دلیل عملکرد درخشانی که در مسابقات قهرمانی جهان داشتند تصمیم گرفته شد در دور اول رقابت ها به استراحت بپردازند.

وی درخصوص خروجی این دوره از رقابت ها گفت: بنده معتقد هستم مسابقات قهرمانی کشور باید خروجی درستی داشته باشد و ورزشکاران برتر باید در مسابقات آسیایی و جهانی، اردوهای تیم های ملی و.

حضور یابند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: بنده از ابتدای قبول مسئولیت سعی کردم فضا را طوری آماده کنم که در کنار باتجربه ها شاهد حضور کشتی گیران جوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم از پایگاه های اصلی کشتی فرنگی است

قم از پایگاه های اصلی کشتی فرنگی است