مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 22:012024-01-13ورزشي

اطلاعیه رسمی استقلال؛ پنجره باز می شود!


معاون حقوقی استقلال مدعی شد پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به زودی باز می شود.

- جی پلاس و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، شایعه محکومیت این باشگاه به محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی که در فضای مجازی منعکس شده و به برخی خبرگزاری ها و رسانه ها نیز راه یافته، صحت ندارد و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به دلیل شکایت دستیاران ساپینتو به صورت موقت بسته شده است.

مکاتبات رسمی با فیفا انجام شده تا این بدهی از محل مطالبات باشگاه استقلال نزد فدراسیون جهانی فوتبال پرداخت شود و بدیهی است طبق قوانین، به محض پرداخت بدهی و اعلام وصول وکلای دستیاران ریکاردو ساپینتو، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز خواهد شد.

باشگاه استقلال به هواداران فهیم خود اطمینان می دهد مدیریت و تیم حقوقی باشگاه با جدیت پیگیر حل و فصل پرونده های بین المللی باقی مانده از فواصل گذشته هستند و با تمام توان در راه آرامش هواداران عزیز و استیفای حقوق باشگاه استقلال تلاش می کنند.

در همین زمینه دکتر محمدرضا بختیاری، معاون حقوقی باشگاه استقلال به رسانه رسمی باشگاه گفت: در مقررات فیفا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دو مبنا دارد یا اهرم فشار برای پرداخت بدهی معوقه است یا مجازات انضباطی که از سوی کمیته انضباطی فیفا رسیدگی شده و رای صادر شده باشد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه رسمی استقلال؛ پنجره باز می شود!

اطلاعیه رسمی استقلال؛ پنجره باز می شود!