مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 12:402024-01-12سياسي

تقوی: حماس به زیبایی شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی را به مردم دنیا اعلام کرد


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «اگر بچه های حماس آماده نبودند، نمی توانستند حدود 100 روز در برابر یک لشکر تا بن دندان مسلح بایستند»، - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بچه های حماس آماده نبودند، نمی توانستند حدود 100 روز در برابر یک لشکر تا بن دندان مسلح بایستند ، گفت: بچه های مومن حماس توانستند کمر آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را بشکنند و به زیبایی شکست آنها را به مردم دنیا اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدرضا تقوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، بر اهمیت نماز جمعه تاکید کرد و گفت: یکی از رسالت های نماز جمعه فرهنگ سازی است و هدف از فرهنگ سازی نیز تربیت و سامان بخشی به رفتارها و گفتارها در حوزه های فردی و جمعی است.

نماینده مردم تهران همچنین به فرارسیدن ماه رجب اشاره و با تاکید بر اهمیت این ماه، اظهار کرد: رجب ماه ریزش رحمت الهی بر بندگان و نام نهری در بهشت است که در روایات آمده است که هر کسی در ماه رجب روزه بگیرد خدا از این نهر به او می آشامد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه رجب ماه آمادگی به ویژه آمادگی برای ورود به ماه رمضان است، گفت: در اسلام آمادگی به عنوان اصلی مهم مورد توجه است و این آمادگی، آمادگی در برابر دشمن را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقوی: حماس به زیبایی شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی را به مردم دنیا اعلام کرد

تقوی: حماس به زیبایی شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی را به مردم دنیا اعلام کرد