مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 09:352024-01-05سياسي

سردار سنایی راد: شهادت حاج قاسم ماهیت آمریکایی داعش را نشان داد


احمق های آمریکایی حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند و مسئولیت آن را نیز بر عهده گرفتند تا هیچ تردیدی باقی نماند که داعش ماهیت آمریکایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا شامگاه پنجشنبه در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یادبود شهید سیدرضی موسوی در مسجد جامع شهر دماوند، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با اشاره به شخصیت والای شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی شهید بدون مرز، شهید راه قدس و سیدالشهدای محور مقاومت است.

وی شهید سلیمانی را الگوی خودسازی معرفی کرد و گفت: تمدن سازی محوریت بیانیه گام دوم انقلاب به شمار می رود و شهید سلیمانی برای کسانی که دغدغه تمدن سازی دارند الگو است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به مذاکره شهید سلیمانی با پوتین برای اغنای او برای مداخله و مشارکت روسیه در جنگ سوریه افزود: شهید سلیمانی با رشادت ها و فرماندهی خود ثابت کرد که می توان مقابل داعشی ها ایستاد.

سردار سنایی راد با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نه تنها یک نظامی بلکه یک دیپلمات نیز بود، تصریح کرد: ایشان ژنرالی بود که هم در اتاق جنگ در مرحله طراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سنایی راد: شهادت حاج قاسم ماهیت آمریکایی داعش را نشان داد

سردار سنایی راد: شهادت حاج قاسم ماهیت آمریکایی داعش را نشان داد