مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:302024-01-17سياسي

خانواده های شهدا مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس هستند


رییس بازرسی کل فراجا خانواده های شهدا را مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس دانست و گفت: شهدای فراجا انسان های بزرگی بودند که با نثار خون خود جانانه از نظام و اسلام و حریم ولایت دفاع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی، رییس بازرسی کل فراجا در دیدار با خانواده سردار شهید اسماعیل چراغی که 25 آبان ماه سال گذشته به دست تروریست های معاند به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود ضمن ابلاغ سلام سردار رادان به این خانواده اظهار داشت: شهادت بالاترین مقام و درجه ای است که تنها انسان های مخلص و مقرب درگاه پروردگار می توانند به آن دست پیدا کنند.

وی افزود: در فتنه سال 1401 همه نیروهای معاند و ضد انقلاب دور هم جمع شده بودند تا این نظام را از بین ببرند اما رشادت شهدا به ویژه شهدای فراجا که در میدان حضور یافته و با نثار خون خود جانانه از نظام، اسلام و حریم ولایت دفاع کردند و باعث شد تا دشمن تودهنی محکمی خورده و نتواند به اهداف خود دست یابد.

معصوم بیگی خانواده های شهدا را مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس دانست و گفت: بی تردید دعای خیر پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا همیشه یاریگر ما در انجام بهتر ماموریت ها و کسب موفقیت ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های شهدا مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس هستند

خانواده های شهدا مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان پلیس هستند