مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 13:102024-01-15سياسي

حضور مردم در صحنه بالاترین ظرفیت شهرستان سربیشه است


حضور پرشور و مستمر مردم دیار ایمان و اندیشه در تمامی صحنه های نظام بالاترین و با ارزش ترین ظرفیت این شهرستان مرزی به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا لکزایی، فرماندار سربیشه امروز در مراسم نواختن زنگ روز شهرستان در دبستان شاهد شهر سربیشه ضمن گرامیداشت ماه پر فضیلت رجب اظهارداشت: برای درک بهتر و بیشتر از ماه رمضان باید ماه های رجب و شعبان را به خوبی درک کنیم.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) افزود: فردا 26 دیماه سالروز تشییع پیکر 20 شهید عملیات کربلای 5 شهرستان در سال 1365 است و به همین دلیل این روز نیز  روز شهرستان سربیشه نامگذاری و ثبت و ضبط شده است.

فرماندار سربیشه خطاب به دانش آموزان گفت: سالها پیش پدران و پدربزرگ های شما با لبیک به ندای امام راحل و برای دفاع از اسلام و انقلاب راهی جبهه ها شدند و حماسه ها، رشادت ها و ایثارگری ها به خرج دادند تا امروز ایران اسلامی در اوج امنیت، عزت و اقتدار باشد.

لکزایی با بیان اینکه برای برگزاری مراسمات و برنامه های مختلف نکوداشت روز شهرستان همه اقشار مردم شهرستان، گروه های جهادی و مرجع، مدیران اجرایی و .

پای کار آمده و تمام توان خود را به کار گرفتند، تصریح کرد: هدف ما گرامیداشت یاد شهدا، امیدآفرینی و نشان دادن و معرفی ظرفیت های بالقوه شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در صحنه بالاترین ظرفیت شهرستان سربیشه است

حضور مردم در صحنه بالاترین ظرفیت شهرستان سربیشه است