مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:502024-01-02سياسي

حق برپایی اجتماعات گام مهمی در گسترش آزادی های اجتماعی است


به گفته دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی قانون اساسی، آزادی بیان و بسیاری از حقوق بشری را مستلزم آزادی برپایی اجتماعات می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، سکینه سادات پاد، دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی به در آستانه سالگرد میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در دانشکده فارس حضور یافت و به پرسش های خبرنگار تحریریه باشگاه خبرنگاران توانا در ارتباط با مسائل مرتبط به حوزه مسئولیت وی پاسخ داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید.

لایحه کرامت زنان چندی است که در پیچ و خم تقنین تاب می خورد؛ با توجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب تعیین تکلیف زودتر این لایحه ضروری به نظر می رسد؛ سرکار عالی به عنوان دستیار رییس جمهور به غیر از نامه اخیر چه پیگیری دیگری برای به سرانجام رساندن این لایحه در دست اقدام دارید؟ من با نگاه اخباری به فرمایشات مقام معظم رهبری مشکل دارم.

برای من قابل درک نیست که نماینده مجلس بعد از سخنرانی رهبری، بگوید که خوشحالم که آقا حمایت کرده است پس ما به سراغ تصویب لایحه برویم.

  قانون اساسی تکلیف نمایندگان مجلس را مشخص کرده است و از سال 69 رهبری اولین فرمایش را در مورد ظلم به زن در خانواده فرمودند و بعد از آن بارها تکرار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق برپایی اجتماعات گام مهمی در گسترش آزادی های اجتماعی است

حق برپایی اجتماعات گام مهمی در گسترش آزادی های اجتماعی است