مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:452024-01-16بين الملل

بازتاب حمله موشکی ایران به مقر تروریست ها در رسانه های عربی


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته مقرهای تروریستی و جاسوسی در اقلیم کردستان عراق و سوریه را هدف حملات موشکی قرار داد؛ این رویداد بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی به همراه داشت.

- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته مقرهای تروریستی و جاسوسی در اقلیم کردستان عراق و سوریه را هدف حملات موشکی قرار داد؛ این رویداد بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی به همراه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد امروز در اطلاعیه ای از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک های تروریستی ضد ایرانی در بخش هایی از منطقه با موشک های بالستیک خبر داد.

در این بیانیه آمده است: به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می رساند با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر (عج ) در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان ایران اسلامی مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک های تروریستی ضد ایرانی در بخش هایی از منطقه در نیمه شب امشب با موشک های بالستیک سپاه مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.

شبکه الجزیره در این باره نوشت: سپاه ایران با موشک های بالستیک مراکز جاسوسی و تجمعات تروریست ها در عراق و سوریه را هدف قرار داد.

این شبکه قطری نوشت که آمریکا این اقدام ایران را محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب حمله موشکی ایران به مقر تروریست ها در رسانه های عربی

بازتاب حمله موشکی ایران به مقر تروریست ها در رسانه های عربی