مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 19:152023-12-30بين الملل

«کودکی پایمال شده» بچه های فلسطین


خبرگزاری رویترز با اشاره به وضعیت یکی از نوجوانانی که به تازگی طی توافق تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی از اسارت رژیم اشغالگر آزاد شده، - عبدالرحمان الزغال کودک اسیر فلسطینی که در جریان توافق آتش‎ بس غزه و تبادل اسرا آزاد شد خبرگزاری رویترز با اشاره به وضعیت یکی از نوجوانانی که به تازگی طی توافق تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی از اسارت رژیم اشغالگر آزاد شده، به مطرح کردن برخی از تازه ترین آمارها درباره کودکان اسیر فلسطینی پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرحمان الزغال نوجوان 14 ساله ، یکی از جوان ترین فلسطینی هایی بود که طی توافق تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و حماس آزاد شد.

اما با گذشت چند هفته از آزادی او، زندگی اش هنوز شباهت کمی به زندگی یک نوجوان معمولی دارد؛ او در دوران نقاحت جراحات سختی به سر می برد که روز به اسارت درآمدنش بر او وارد شد و می گوید برای رفتن به مدرسه اش به مجوز رژیم صهیونیستی نیاز است.

رویترز با این مقدمه درباره این نوجوان فلسطینی می نویسد: به گفته خود او، در ماه اوت، وقتی برای خریدن نان از خانه خارج شده بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و وقتی به هوش آمد، خود را با زخم دو گلوله به سر و لگن خاصره روی تخت بیمارستان یافت که دو افسر پلیس نیز او را احاطه کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کودکی پایمال شده» بچه های فلسطین

«کودکی پایمال شده» بچه های فلسطین