مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 09:302024-01-08سياسي

برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در همدان


مسئول سازمان بسیج رسانه همدان از برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان با سخنرانی محمدحسین صفار هرندی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ناصر قوامی مشفق صبح امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات بسیج رسانه با بیان اینکه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر کار خود را از دی ماه سال 1401 آغاز کرده و تا دی ماه سال 1402 پذیرای آثار تولیدی اهالی رسانه استان بود اظهار کرد: از مجموع یک هزار و 250 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره و تصمیم هیات انتخاب اولیه، مجموعا 635 اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند.

وی گفت: علاقمندان آثار خود را در قالب گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست ارسال کرده اند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان به تشریح محورهای این جشنواره پرداخت و گفت: محور های نهمین دوره از این جشنواره شامل مهار تورم - رشد تولید ، جهاد تبیین ، پیوند رسانه و صنعت ، مقابله با آسیب های اجتماعی ، دستاورد های انقلاب اسلامی ، بسیج و حوزه های عمل ، امید و نشاط آفرینی ، خانواده، جامعه و فرزندآوری ، سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب) و رسانه و گروه های جهادی بود که علاقمندان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در همدان

برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در همدان