مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 19:502024-01-08سياسي

مادران شهدا والاترین جلوه های ایثار هستند


مادران گرانقدر شهدا در فراق جگرگوشه های خود به عنوان بزرگترین سرمایه های زندگی شان ایستادگی و فرهنگ ایثار و مقاومت را متبلور کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسن اسدی در آیین تجلیل از مقام مادران شهدای گرانقدر شیراز تحت عنوان آیه های بهشت که به میزبانی شهرداری منطقه 6 و حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز برگزار شد، با ابراز خرسندی از میزبانی مادران گرانقدر شهدای شیراز مظهر قهرمانی و ایثار اظهار کرد: امروز میزبان مادرانی هستیم که  گرچه قدوقامت آن ها چند دهه در فراق فرزندان خود خمیده و شکست، اما با استواری پای آرمان های فرزندان شهیدشان ایستادند.

وی افزود: مادران گرانقدر شهدا در فراق  جگرگوشه های خود به عنوان بزرگترین سرمایه های زندگی شان ایستادگی کردند و فرهنگ ایثار و مقاومت را متبلور کردند.

 شهردار کلان شهر شیراز با تصریح بر رسالت زینبی مادران شهدا گفت: مادران شهدا در عمل به رسالت زینبی(س) والاترین جلوه ایثار هستند.

اسدی با گرامیداشت شهدای عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، تصریح  کرد: یاد و نام شهدا همیشه زنده و جاودان هستند .

 این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با تصریح بر اقتدار جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: این اقتدار مرهون امامین انقلاب اسلامی و رشادت و جانفشانی شهدای گرانقدر و خانواده شهداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران شهدا والاترین جلوه های ایثار هستند

مادران شهدا والاترین جلوه های ایثار هستند