مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:252024-01-03سياسي

افتتاحیه کنگره استانی بانوان تاثیرگذار در ایلام برگزار شد


افتتاحیه کنگره استانی بانوان تاثیرگذار در ایلام با رونمایی از سه کتاب مرتبط با حوزه زنان رونمایی و از همسران جانباز بالای 70 درصد نیز تجلیل بعمل آمد.

- ایسنا/ایلام افتتاحیه کنگره استانی بانوان تاثیرگذار در ایلام با رونمایی از سه کتاب مرتبط با حوزه زنان رونمایی و از همسران جانباز بالای 70 درصد نیز تجلیل بعمل آمد.

دکتر حسن بهرام نیا امروز چهارشنبه 13 دی ماه در افتتاحیه کنگره استانی بانوان تاثیرگذار و تحلیل از همسران جانباز بالای 70 درصد در محل آمفی تئاتر شهدای ایلام با بیان اینکه سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) طلوعی مبارک برای حیات طیبه زنان عالم است، اظهار کرد: از دامن مادران عفیفه ایران زمین بود که شهدای والامقامی همچون شهید سلیمانی را در دامن پاک خود پرورش داد و در ام القرای جهان اسلام نقش آفرینی و در دامن پاک مادری شیرزن رشد کرد که نه تنها ایران و منطقه، بلکه دنیا هم تحت تأثیر افکار، جهاد و بینش این بزرگ مرد قرار گرفته است.

وی افزود: نقش زنان ما نقشی تعیین کننده است، بطوریکه حتی در سعادت دنیوی و اخروی همه انسان ها تاثیرگذار است؛ زنان ایران زمین با تأسی از سیره حضرت زهرا(س) در راستای اعتلای دین مبین اسلام نقش آفرینی کرده و خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه کنگره استانی بانوان تاثیرگذار در ایلام برگزار شد

افتتاحیه کنگره استانی بانوان تاثیرگذار در ایلام برگزار شد