مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 23:452023-12-24سياسي

نشست های هم عزم برگزار می شود


اولین نشست از مجموعه نشست های هم عزم با هدف ایجاد بستری برای گفتگوهایی انتقادی پیرامون مساله چگونگی اتصال نظر و عمل در فرآیند گفتمان سازی موضوع پیشرفت برگزار می گردد.

- اولین نشست از مجموعه نشست های هم عزم با هدف ایجاد بستری برای گفتگوهایی انتقادی پیرامون مساله چگونگی اتصال نظر و عمل در فرآیند گفتمان سازی موضوع پیشرفت برگزار می گردد.

این نشست ها، در سه مرحله طراحی شده است که مرحله اول آن با عنوان از روایت فتح تا روایت پیشرفت به بررسی موضوع روایت گری در روایت فتح می پردازد.

روایت فتح به عنوان نمونه موفقی از روایت گری، به عنوان ابزار اصلی گفتمان سازی، توانسته است این اتصال میان نظر و عمل را برقرار سازد.

نشست اول از این سه گانه، با حضور آقای حسین نقویان؛ پژوهشگر و محقق فرهنگ و رسانه و متخصص اندیشه های شهید آوینی با موضوع روایت انسان انقلاب اسلامی در روایت فتح ، آقای امیر نجات بخش؛ دبیر سرای هنر و اندیشه (سها) و مشاور در تدوین کتاب تندتر از عقربه ها حرکت کن: تجربه بهیار صنعت با موضوع روایت انسان انقلاب اسلامی ناظر به تجربه ای در میدان پیشرفت و آقای مسعود ملکی؛ فعال فرهنگی و رسانه ای و متخصص روایت گری پیشرفت با موضوع موضوع روایت گری در روایت پیشرفت ، روز شنبه 2 دی 1402 در مکان خانه اندیشه ورزان به صورت حضوری برگزار خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های هم عزم برگزار می شود

نشست های هم عزم برگزار می شود