مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:152024-01-14سياسي

تعریف جایزه شهید علیمحمدی برای فیزیکدانان جوان از سوی دانشگاه تهران


رییس دانشگاه تهران بر ایجاد جایزه جدیدی تحت عنوان جایزه فیزیکدانان جوان به نام شهید علیمحمدی تاکید کرد و گفت: گرنت ویژه شهید علیمحمدی برای اعطا به فیزیکدانان جوان اعم از دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشکده فیزیک و همچنین جوانانی که به تازگی به عنوان .

- رییس دانشگاه تهران بر ایجاد جایزه جدیدی تحت عنوان جایزه فیزیکدانان جوان به نام شهید علیمحمدی تاکید کرد و گفت: گرنت ویژه شهید علیمحمدی برای اعطا به فیزیکدانان جوان اعم از دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشکده فیزیک و همچنین جوانانی که به تازگی به عنوان عضو هیأت علمی در رشته های مرتبط با فیزیک در دانشگاه ها جذب شده اند، در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد مقیمی در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید علیمحمدی، با قدردانی از همسر این شهید بزرگوار بخاطر نقش آفرینی در زمینه ترویج افکار و فعالیت های این استاد دانشگاه تهران، گفت: شهید مسعود علیمحمدی را به خاطر همکاری هایی که در جلسات مشترک در هیأت ممیزه دانشگاه داشتیم از نزدیک می شناختم.

در روز شهادت ایشان، در جلسه هیأت ممیزه دانشگاه تهران حضور داشتیم.

جلسه هیأت ممیزه از ساعت 8 صبح آغاز شده بود و حدود ساعت 9 صبح بود که اعلام شد بزرگواری به نام دکتر علی محمدی به شهادت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف جایزه شهید علیمحمدی برای فیزیکدانان جوان از سوی دانشگاه تهران

تعریف جایزه شهید علیمحمدی برای فیزیکدانان جوان از سوی دانشگاه تهران