مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 15:002023-12-29سياسي

9 دی، روز تجلی وحدت ملی امت اسلامی است


دیانت، بصیرت، دشمن شناسی، تکلیف گرایی و عمل بهنگام امت اسلامی در سال 88، بزرگترین توطئه خارجی و فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی را در هم شکست و دشمن را ناامید کرد.

- ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز گفت: دیانت، بصیرت، دشمن شناسی، تکلیف گرایی و عمل بهنگام امت اسلامی در سال 88، بزرگترین توطئه خارجی و فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی را در هم شکست و دشمن را ناامید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه امروز (8 دی ماه) با توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: داشتن سبک زندگی اسلامی از مهم ترین توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و یکی از مباحثی که در سبک زندگی اسلامی مورد توجه قرار می گیرد، خانواده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) افزود: حضرت فاطمه(س) یک شخص و فرد نیست بلکه یک جریان، تفکر و منظومه فکری و نظام تربیتی است و در واقع مکتب فاطمی است و شاخصه این مکتب، جامعیت و تضمین سعادت است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: مکتبی که ادعا می کند توانایی خوشبختی انسان ها را دارد باید حداقل پنج شاخصه داشته باشد؛ انسان سازی، خانواده سازی، جامعه سازی، نظام سازی و تمدن سازی شاخصه های این مکتب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی، روز تجلی وحدت ملی امت اسلامی است

9 دی، روز تجلی وحدت ملی امت اسلامی است