مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:252023-12-25اقتصادي

گول نخورید! گوشی آیفون 20 میلیون تومانی ابزار جدید فریب مشتریان!


شگرد و ترفند این شرکت ها به این گونه است که ابتدا قیمت محصول خود را حدود 26 میلیون تومان با زمان تحویل 35 روزه اعلام می کنند و پنج شنبه را هم از روز کاری حذف کرده اند.

- جی پلاس؛ ایسنا نوشت: طبق بررسی ها اخیرا در فضای مجازی برخی شرکت ها به فروش گوشی و لوازم جانبی برند اپل با قیمت بسیار کمتر از قیمت اصلی آن اقدام می کنند، اما کارشناسان تاکید دارند لازم است شهروندان علاقه مند به تهیه آیفون 13 نسبت به این موضوع که شائبه دار است، توجه کنند.

این روزها ترفندهای جدیدی برای کلاهبرداری از شهروندان در راستای خرید گوشی بوجود آمده اما این موضوع سبب کاهش تعداد علاقه مندان برند معروف اپل نشده است.

درواقع امروز افراد بسیاری هستند که همچنان به خرید گوشی آیفون علاقه مندند و پس از عرضه هر مدل جدید در بازار سعی در تهیه آن دارند؛ اما به دلیل اینکه این گوشی یکی از محصولات گران قیمت و لوکس محسوب می شود، ممکن است در کنار علاقه مندی به تهیه آن، بودجه کافی برای خرید نداشته باشند و درنتیجه به سراغ تهیه آن از هر روشی بروند.

سال گذشته و همزمان با اعلام ممنوعیت واردات آیفون 14 و مدل های پس از آن، بازار خرید و فروش آیفون های کپی که بسیار ارزان تر از اصل آن است داغ شد، اما خوب است بدانید این آیفون ها فیک فقط از نظر ظاهری به نسخه اصلی شباهت دارند و در بخش های دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گول نخورید! گوشی آیفون 20 میلیون تومانی ابزار جدید فریب مشتریان!

گول نخورید! گوشی آیفون 20 میلیون تومانی ابزار جدید فریب مشتریان!