مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:102024-01-10اقتصادي

یزد، رتبه سوم کاهش فوتی های حوادث جاده ای


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد:در هشت ماهه امسال، در زمینه آمار تصادفات رتبه دوم کاهش فوتی ها و از نظر کاهش تعداد فوتی ها رتبه سوم کشور را داریم.

- محمد رستگاری در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به این که در 9ماهه سال جاری نزدیک به 48 سامانه هوشمند جاده ای ارتقا و یاتعویض شده اند اظهار کرد: و دربحث سامانه های نظارتی 21 سامانه داشته ایم که با اضافه شدن سه سامانه  نظارتی در حال حاضر در استان 27 سامانه نظارتی فعال است و تا پایان سال سه سامانه دیگر اضافه خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر 56 سامانه ثبت تخلف سرعت داریم ودر برنامه ریزی های انجام شده، 4 سامانه در محور ابرکوه – مهردشت نصب می شود که کمک شایانی به کاهش حوادث جاده ای و کاهش سرعت می کند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد تصریح کرد: 96 سامانه تردد شمار و 4 سامانه در محور ابرکوه -صفاشهر و بهاباد –کوهبنان اضافه شد و تمامی ورودی ها وخروجی های یزد تحت مانیتورینگ مرکز مدیریت راه ها قرار دارد.

  رستگارای گفت: 155 نقطه حادثه خیز در استان یزد داشته ایم که 146 نقطه اصلاح شده است ومحدوده به محدوه اصلاح هندسی صورت گرفته است و 9 نقطه در محور یزد، بافق، بهاباد تقاطع چادرملو در محور یزد طبس و یک تقاطع در مهریز است که در حال اجرای اصلاح هندسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد، رتبه سوم کاهش فوتی های حوادث جاده ای

یزد، رتبه سوم کاهش فوتی های حوادث جاده ای