مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:302024-01-09فرهنگي

گره کور پیش پای مستندساز حوزه شهدا در مازندران


کارگردان جوان مازندرانی که مستند شهید«یحیی»را ساخته و از شبکه افق و یک تلویزیون پخش شده است برای کار جدید در این حوزه به گره کور مالی خورده و نیازمند حمایت متولیان در حوزه فرهنگی است و می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، چندی پیش بود که رضا قطبی، جوان فیلمساز مازندرانی، مستندی در راستای زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا را ساخت و با حضور مسؤولان و چهره های مطرح و مردم منطقه به اکران درآورد.

آرامگاه شهید یحیی سعید قطبی و دستان پر از تمنای مادر مستندی که مورد اقبال اهالی فن قرار گرفت و گواه این مدعا، اکران موفق این مستند در مرزن آباد و چالوس، پخش در کانال ها و پلتفرم های مختلف، شبکه استانی البرز و همچنین در شبکه یک و افق بوده است.

داستان مستند یحیی زندگی نامه سرباز شهید یحیی سعید قطبی است که در سال 61 در جبهه جنوب کشور به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مادر شهید یحیی سعید قطبی در حال پذیرایی از مهمانان فرزند شهیدش این شهید بزرگوار نخستین شهید دهستان کوهستان شرق در روستای طویر و دومین شهید شهر مرزن آباد بوده است.

اما این بار تهیه کننده، کارگردان و پژوهشگر این مستند، تولید اثری جدید را در سر می پروراند و با منابع مالی شخصی قصد دارد مستند جدید پروانه های آبی را که در خصوص 13 شهید دیگر است آماده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور پیش پای مستندساز حوزه شهدا در مازندران

گره کور پیش پای مستندساز حوزه شهدا در مازندران