مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:352023-12-30سياسي

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند کُند طرح نهضت ملی مسکن


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن در استان رضایت نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای مسکن که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با اشاره به اینکه اراده دولت بر خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه است، گفت: هفته گذشته دیداری با وزیر راه و شهرسازی داشتیم و مسائل مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص طرح نهضت ملی مسکن مطرح شد.

استاندار با بیان اینکه مشکل نبود زمین در شهر یاسوج همچنان به قوت خود باقی است و همین موضوع موجب نگرانی وزیر راه و شهرسازی شد، افزود: قرار است ساخت 10 هزار واحد در یاسوج آغاز شود اما برای شروع کار مقدماتی از جمله انعقاد قرار داد با پیمانکار و سایر موارد لازم است.

وی بیان کرد: برای شروع به کار این پروژه هم دولت و هم وزارت راه و شهرسازی تعهداتی دارند که باید به آن عمل کنند تا پروژه 10 هزار واحدی یاسوج آغاز شود.

احمدزاده با اشاره به طرح یک سوم تعهدات وزارت نیرو، وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه گفت: شرکت توزیع نیروی برق تعهدات خود را انجام داده است اما وزارت راه و سازمان برنامه و بودجه به تعهدات خود عمل نکردند که از دستگاه ها می خواهیم حداقل به تعهدات خود عمل کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند کُند طرح نهضت ملی مسکن

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند کُند طرح نهضت ملی مسکن