مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:402024-01-18سياسي

میم های اینستاگرامی؛ سفیدشویی دیکتاتورها و دنیای فانتزی نسل «زد»


اکنون دیکتاتورها با میم های اینستاگرامی-تلگرامی و تصویر سوار بر اسب با شکوه و اقتدار رژه می روند و جوانی که حتی درس تاریخ مدرسه را هم با تقلب پاس می کند، - میم های اینستاگرامی؛ سفیدشویی دیکتاتورها و دنیای فانتزی نسل زد اکنون دیکتاتورها با میم های اینستاگرامی-تلگرامی و تصویر سوار بر اسب با شکوه و اقتدار رژه می روند و جوانی که حتی درس تاریخ مدرسه را هم با تقلب پاس می کند، در ستایش آن برهه ی تاریخی لب و لوچه اش آویزان می شود و در هپروت دوران طلایی آه حسرت سرمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم سعیدی، فعال رسانه در یادداشتی با عنوان میم های اینستاگرامی، سفیدشویی دیکتاتورها و دنیای فانتزی نسل زد نوشت: اگر مدتی در اکسپلور اینستاگرام فارسی یا کانال های عامه پسند تلگرامی چرخ بزنید با یک پدیده ی عجیب مواجه می شوید؛ ستایش هیتلر، استالین، رضاخان و دوجین دیکتاتور دیگر.

این ستایش ها در قالب ساخت میم های حماسی و کمدی سیاه تولید می شوند و جنایت های این افراد را زیر پوشش یک لایه ی تخیلی-فانتزی سفیدشویی می کنند.

در نتیجه کاربری که حتی یک صفحه درباره ی جنایت های هیتلر نخوانده، درود بر پیشوا از زبانش نمی افتد و آرمان کوروش را در پادشاهی که تن به خفت کاپیتولاسیون داده می جوید! البته هنوز زود است تا عباراتی مانند فاشیسم و تمایل به نژادپرستی استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میم های اینستاگرامی؛ سفیدشویی دیکتاتورها و دنیای فانتزی نسل «زد»

میم های اینستاگرامی؛ سفیدشویی دیکتاتورها و دنیای فانتزی نسل «زد»