مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:552023-12-27سياسي

احتمال تغییر دهک افراد یارانه بگیر/ ملاک دریافت یارانه تغییر کرد


امروز صبح چهارشنبه (6 دی) جلسه هیات دولت به ریاست ابراهیم رییسی، رییس جمهور، برگزار و طبق روال معمول پس از اتمام جلسه برخی اعضای هیات دولت سیزدهم به جمع خبرنگاران آمدند و به سوالات آن ها پاسخ دادند.

- ،  امروز صبح چهارشنبه (6 دی) جلسه هیات دولت به ریاست ابراهیم رییسی، رییس جمهور، برگزار و طبق روال معمول پس از اتمام جلسه برخی اعضای هیات دولت سیزدهم به جمع خبرنگاران آمدند و به سوالات آن ها پاسخ دادند.

  دشمن به دنبال شایعه پراکنی است محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نشست هیات دولت درباره ادعای آژانس مبنی بر سرعت بخشی ایران به غنی سازی اورانیوم اظهار کرد: این ادعا تازه نیست و صرفا یک جنجال رسانه ای به حساب می آید، با توجه به شرایط سیاسی و وضعیتی که در غزه پیش آمده دشمن در حال تلاش برای انحراف افکار عمومی از سمت غزه به ایران است.

وی در ادامه گفت: هدف این شایعه پراکنی ها مشخص است با این حال مردم عزیز مستحضر باشند که اقدام جدیدی در این زمینه صورت نگرفته است و فعالیت های جاری طبق چارچوب و ضوابط در حال انجام می باشد.

وزیر ارتباطات: موافق افزایش 100 درصدی تعرفه اینترنت نیستیم عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات، هم در حاشیه نشست هیات دولت در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: افزایش تعرفه در تمامی بخش ها مطرح است و صرفا مربوط به حوزه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تغییر دهک افراد یارانه بگیر/ ملاک دریافت یارانه تغییر کرد

احتمال تغییر دهک افراد یارانه بگیر/ ملاک دریافت یارانه تغییر کرد