مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:452023-12-24حوادث

حمل تریاک و حشیش در نهبندان با کوله پشتی


93 کیلوگرم تریاک و حشیش در نهبندان از 3 کوله پشتی و یک خودروی سواری پژو کشف شد.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین حمل تریاک و حشیش با کوله پشتی، توقیف سواری پژو پارس با 31 کیلو تریاک و کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در نهبندان و دستگیری 21 خرده فروش در قاینات قرار می گیرید.

حمل تریاک و حشیش با کوله پشتی   سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان با همکاری یگان تکاوری 103  دهسلم هنگام کنترل محورهای فرعی به 3 نفر عابر پیاده که در تاریکی شب در حال تردد بوده مشکوک شدند و به آنان دستور ایست دادند.

  وی بیان داشت: عابران پیاده با مشاهده مأموران با رها کردن کوله پشتی ها و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند که با اقدام به موقع ماموران 3 نفر متهم دستگیر شدند.

  فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی تکمیلی از کوله پشتی ها مقدار 32 کیلو و 650گرم تریاک و 29 کیلو و 460 گرم حشیش کشف کردند خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

   توقیف سواری پژو پارس با 31 کیلو تریاک سرهنگ رمضان مرادی، جانشین انتظامی نهبندان هم اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی سهل آباد این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل تریاک و حشیش در نهبندان با کوله پشتی

حمل تریاک و حشیش در نهبندان با کوله پشتی