مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:502024-01-18اقتصادي

دیواندره قطب تولید ادوات کشاورزی و محصولات لبنی است


بخاطر وجود جوانان با استعداد و خلاق در این شهرستان، امروز دیواندره به عنوان قطب تولید ادوات کشاورزی و تولید محصولات لبنی مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس سنندج، سیدجواد حسینی صبح امروز در دیدار مردمی استاندار کردستان با مردم بخش سارال در مسجد جامع شهر هزارکانیان، اظهار کرد: حضور استاندار و مدیران اجرایی در این شهرستان مایه خیر و برکت برای بخش سارال و مردم این منطقه است.

فرماندار شهرستان دیواندره با بیان اینکه دیواندره در مسیر توسعه قرار گرفته است، گفت:  حرکت این شهرستان روی ریل توسعه نتیجه توجه نظام و تلاش، کوشش و مجاهدت جوانان خلاق و کارآفرینی است که برای آبادانی و عمران شهرستان گام بر می دارند.

حسینی اضافه کرد: امروز بخاطر جوانان با استعداد و خلاق در این شهرستان امروز دیواندره به عنوان قطب تولید ادوات کشاورزی و تولید محصولات لبنی مطرح است.

وی تصریح کرد: شهرستان دیواندره با داشتن 173 روستا دارای مردمانی نجیب، صبور و مهمان نواز است که همواره در عرصه های سرنوشت ساز در عرصه حاضر بوده اند.

فرماندار شهرستان دیواندره افزود: در چند روز گذشته به واسطه بارش برف و باران و کولاک شدید مشکلاتی برای مردم روستاها از جمله قطعی برق پیش آمد که مردم با صبوری این مشکلات را تحمل کردند که به عنوان نماینده دولت در این شهرستان از مردم عذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیواندره قطب تولید ادوات کشاورزی و محصولات لبنی است

دیواندره قطب تولید ادوات کشاورزی و محصولات لبنی است