مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 06:152024-01-15بين الملل

یمن ناو آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داد


سنتکام با انتشار بیانیه ای از رهگیری و انهدام یک موشک شلیک شده از یمن در دریای سرخ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حساب ایکس فرماندهی مرکزی نظامیان آمریکایی در خاورمیانه موسوم به سنتکام با انتشار بیانیه ای از رهگیری و انهدام یک موشک شلیک شده از یمن در دریای سرخ خبر داد.

در همین ارتباط سنتکام بامداد دوشنبه اعلام کرد که در 14 ژانویه تقریباً ساعت 4:45 بعد از ظهر (به وقت صنعا)، یک موشک کروز ضد کشتی از مناطق تحت کنترل نیروهای یمنی در این کشور به سمت ناو یواس اس لابون (دی دی جی -58) که در دریای سرخ جنوبی در حال عملیات بود، شلیک شد.

در ادامه این بیانیه آمده است که این موشک در نزدیکی سواحل حدیده توسط هواپیماهای جنگنده آمریکایی سرنگون شده و تلفات یا خسارتی گزارش نشده است.

روز گذشته نیز، دیوید کامرون، وزیر امور خارجه انگلیس ادعا کرده بود که اگر یمنی ها به حملات خود به کشتی ها در دریای سرخ ادامه دهند، لندن دوباره می تواند به آنها در یمن حمله کند.

وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه هشدار داد که اگر این اقدام یمنی ها در ایجاد اختلال در تردد کشتی های کانتینری ادامه پیدا کند، می تواند قیمت ها را در کشورش افزایش دهد.

کامرون در ساندی تلگراف در این خصوص مدعی شد: این حملات هوایی پیامی را به یمنی ها ارسال کرد که ما مصمم هستیم حملات آنها را در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن ناو آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داد

یمن ناو آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داد