مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:352024-01-07اقتصادي

نقره داغ فقط با 5 میلیون تومان!


از ابتدای فروردین امسال تا پایان شهریور، 2600 مرکز زیبایی غیرمجاز در کشور پلمب شده اما معلوم نیست مراکز غیرمجاز فعال فقط همین ها بوده اند یا این که فقط همین تعداد به دام افتاده اند.

- سال گذشته هم اوضاع همین گونه بود و درعرض 12 ماه، 4000 مرکز غیرمجاز پزشکی پلمب شد درحالی که حتما مراکزی نیز بوده اند که از تور قانون گریخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم در ادامه نوشت: این مراکز غیرمجازمعمولا زیبایی را به مردم می فروشند، همان حسن جمالی که خیلی وقت ها البته سرابی بیش نیست و به زشت شدن صورت ها، اندام ها ودست آخرشکایت به مراجع قضایی ختم می شود.

درواقع عطش جامعه برای زیبا شدن یا تقلید از چهره های عروسکی که فضای مجازی سعی دارد همه را به آن سمت هل دهد، بازار غیرمجازها را نیزداغ کرده و چون قانون بااین افراد، بسیارملایم برخوردمی کند، این چرخه نه فقط متوقف نمی شود که هرسال پرقدرت ترازقبل ادامه می یابد.

انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی کشورمان سال گذشته آماری ارائه کرد که بهتر از هر نوشتاری، عمق فاجعه مداخله در امور پزشکی و زیبایی را نشان می دهد.

آمار این است: در کشورمان 300 جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی وجود دارد ولی بررسی ها نشان می دهد 3600 نفر در شهر تهران و 8000 نفر در کل کشور مشغول انجام جراحی پلاستیک هستند که بسیاری از آنها آموزش لازم را در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ فقط با 5 میلیون تومان!

نقره داغ فقط با 5 میلیون تومان!