مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:452024-01-10بين الملل

واکنش آمریکا و 47 کشور به انتقال موشک های کره شمالی به روسیه


ششصد و هفتاد و پنج روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- وزیر دفاع ایتالیا طی سخنانی در پارلمان این کشور ضمن اعلام حمایت نظامی کشورش از اوکراین بر برگزاری هرچه زودتر مذاکرات صلح اوکراین تاکید کرد.

 گیدو کروستو وزیر دفاع ایتالیا روز چهارشنبه ضمن اعلام تداوم حمایت کشورش از اوکراین گفت که وقت آن رسیده است مشکل روسیه و اوکراین با دیپلماسی حل شود.

وی با اعلام اینکه زمان آن فرا رسیده است تا راه را برای صلح بین روسیه و اوکراین هموار شود، افزود که حمایت قاطع غرب از کیف برای اطمینان از مذاکرات جدی بسیار مهم است.

کروستو طی یک سخنرانی در پارلمان این کشور گفت که ضدحمله اوکراین در سال گذشته نتیجه مطلوب نداشته و باید به وضعیت نظامی این کشور به صورت واقع بینانه نگاه شود.

کروستو گفت: با توجه به شرایط موجود زمان آن رفا رسید است که مشکل از طریق دیپلماتیک حل شود.

وی گفت که روسیه به تدریج تمایل خود را برای مذاکره و حفاظت از اقتصاد خود نشان می دهد، در حالی که موضع اوکراین نسبت به قبل کمتر سازش ناپذیری به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آمریکا و 47 کشور به انتقال موشک های کره شمالی به روسیه

واکنش آمریکا و 47 کشور به انتقال موشک های کره شمالی به روسیه