مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:402024-01-07پزشكي

اهدای اعضای شهید حادثه تروریستی کرمان


رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های معاونت درمان وزارت بهداشت از اهدای اعضای یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان خبر داد و گفت: قلب این شهید از طریق انتقال هوایی به تهران منتقل و به بیماری نیازمند پیوند زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر امیرحسام علیرضایی رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: در پی اقدام تروریستی عصر چهارشنبه در مسیر گلزار شهدای کرمان و در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تعدادی از هموطنان عزیز مجروح و شهید شدند.

دکتر علیرضایی گفت: بعد از این حادثه اندوهبار و تلخ، اعضای یکی از مصدومان مرگ مغزی شده، با رضایت خانواده، اهدا و اعضای این شهید گرامی به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

وی گفت: قلب این شهید بزرگوار 36 ساله، به کمک اورژانس هوایی و سازمان هوانیروز به بیمارستان مسیح دانشوری تهران منتقل و به نوجوان 15 ساله پیوند شد.

وی افزود: کبد وی به شیراز و دو کلیه نیز در کرمان به دیگر بیماران نیازمند پیوند شد تا حیاتبخش زندگی بیماران رنجور دیگری باشد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، علیرضایی ادامه داد: با مدیریت مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت و همکاری سازمان اورژانس کشور، اورژانس هوایی، هوانیروز و واحدهای شناسایی و فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه های علوم پزشکی و خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اعضای شهید حادثه تروریستی کرمان

اهدای اعضای شهید حادثه تروریستی کرمان