مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 01:002023-12-24سياسي

میزبانی از یک شهید گمنام در محمودآباد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد گفت: مردم شهرستان محمودآباد از امروز تا چهارشنبه این هفته میزبان شهید گمنام24 ساله ای بوده که عطر خوشش فضای این شهر را عطرآگین کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،اسماعیل ابراهیم نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد عصر یک شنبه در  مراسم استقبال از شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در سپاه شهرستان اظهار کرد: توفیق پیدا کردیم که یک شهید گمنام 24 ساله ای که در محور ایلام به میمک در عملیات عاشورا و با رمز یا اباعبدالله الحسین (ع) تفحص شده و از امروز تا چهارشنبه مهمان مردم ولایتمدار محمودآباد خواهد بود و ما میزبان این شهید عزیز هستیم.

وی درباره برنامه های حضور این شهید در شهرستان عنوان کرد: برنامه های متنوع و خوبی را در سطح شهرستان خواهیم داشت از جمله برنامه هایی در سطح ادارت و مدارس و مساجدی که تاثیر خوبی با حضور شهید عزیز خواهد داشت،برگزار خواهیم کرد.

ابراهیم نژاد یادآور شد: از عصر امروز تا شب در نمازخانه سپاه شهرستان به همراه زیارت عاشورا و مداحی و مراسم وداع با این شهید خوشنام توسط بسیجیان و پاسداران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به همراه بانوان بسیجی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی از یک شهید گمنام در محمودآباد

میزبانی از یک شهید گمنام در محمودآباد