مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:302023-12-28سياسي

درخواست فرهنگیان کرمان، نگاه ویژه به نقل و انتقالات درون استانی است


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: حدود 5000 فرهنگی در سال گذشته برای انتقال درون استانی درخواست داشتند و با توجه به اینکه کرمان استان پهناوری است، - ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: حدود 5000 فرهنگی در سال گذشته برای انتقال درون استانی درخواست داشتند و با توجه به اینکه کرمان استان پهناوری است، طی مسافت های طولانی فرهنگیان را خسته و فرسوده کرده و شاهدیم که برخی فرهنگیان سال ها برای انتقال تلاش می کنند.

دکترمحمدمهدی زاهدی امروز هفتم دی ماه در جریان سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان با ابراز امیدواری از اینکه این سفر باعث خیر و برکت در حوزه آموزش و پرورش برای استان شود، افزود: برنامه ریزی صحیح و به موقع دولت در اجرای رتبه بندی معلمان قابل تقدیر است و نواقص به زودی برطرف خواهد شد.

وی به بیان دو خواسته اصلی خود از وزیر آموزش و پرورش پرداخت و افزود: درخواست داریم وزیر نگاه ویژه ای به نقل و انتقالات فرهنگیان در استان کرمان داشته باشد.

زاهدی ادامه داد: حدود 5000 فرهنگی در سال گذشته برای انتقال درون استانی درخواست داشتند و با توجه به اینکه کرمان استان پهناوری است، طی مسافت های طولانی فرهنگیان را خسته و فرسوده کرده و شاهدیم که برخی فرهنگیان سال ها برای انتقال تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فرهنگیان کرمان، نگاه ویژه به نقل و انتقالات درون استانی است

درخواست فرهنگیان کرمان، نگاه ویژه به نقل و انتقالات درون استانی است