مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 20:502023-12-29سياسي

حماسه 9 دی تجلی تاریخی اراده ملت ایران اسلامی بود


حماسه 9 دی سال 88 حرکت و تجلی تاریخی اراده امت ایران اسلامی بود که شکل گرفت و به منصه ظهور گذاشته شد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: حماسه 9 دی سال 88 حرکت و تجلی تاریخی اراده امت ایران اسلامی بود که شکل گرفت و به منصه ظهور گذاشته شد.

مسلم غلامی جمعه 8 دی در مراسم هفته گرامیداشت بصیرت و مقاومت که در مسجد جامع شهر کبودراهنگ برگزار شد، اظهار کرد: فتنه 88 یکی از بزرگترین حرکت های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی بود که مردم با حمایت از ولایت فقیه و رهبری و تجدید پیمان و میثاق دیگر این توطئه و فتنه دشمنان را نقش بر آب کرده و به معنای کلمه در آن روز بصیرت را تعریف و معنا کردند.

وی با بیان اینکه همواره بصیرت یکی از خواسته های مقام معظم رهبری از امت ایران عزیز اسلامی است، افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی اوج بصیرت بود و وصیت ایشان این بود که اگر می خواهید در شئون زندگی عاقبت بخیر شوید همواره از اصول یعنی از ولایت طرفداری و حمایت کنید.

غلامی با اشاره به اینکه فتنه و غائله 88 هشت ماه طول کشید، تصریح کرد: در فتنه 88 بزرگان نظام سران فتنه را به رعایت و تبعیت از قانون و آرامش دعوت می کردند اما آنها اتفاقات بسیار ناگواری را از جمله توهین به مقدسات، آزار و اذیت مردم و خسارت به بیت المال و حمله به پایگاه های مقاومت بسیج و نیروی انتظامی را ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی تجلی تاریخی اراده ملت ایران اسلامی بود

حماسه 9 دی تجلی تاریخی اراده ملت ایران اسلامی بود