مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:552024-01-01فرهنگي

رویداد ملی «قند پارسی» برگزار می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عباس محمدیان مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری رویداد ملی «قند پارسی» با هدف حفظ و صیانت از زبان ملی و ادبیات فارسی و ارتقای نقش و کارکرد آن در عرصه تبلیغات خبر داد.

- مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری رویداد ملی قند پارسی با هدف حفظ و صیانت از زبان ملی و ادبیات فارسی و ارتقای نقش و کارکرد آن در عرصه تبلیغات خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عباس محمدیان مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری رویداد ملی قند پارسی با هدف حفظ و صیانت از زبان ملی و ادبیات فارسی و ارتقای نقش و کارکرد آن در عرصه تبلیغات خبر داد.

وی افزود: این رویداد با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهیختگان، اندیشمندان و فعالان این عرصه، دوم بهمن ماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد با اشاره به مطالبه پیوسته و مؤکد مقام معظم رهبری در ارتباط با پاسداشت زبان فارسی، تدوین سازوکار های اجرایی برای ساماندهی تبلیغات مبتنی بر زبان و ادب فارسی را ضروری دانست و گفت: انجام برنامه ها و اقدامات اثربخش به منظور حفظ، نشر و پاسداشت زبان فارسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی «قند پارسی» برگزار می شود

رویداد ملی «قند پارسی» برگزار می شود