مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:002024-01-19سياسي

انتقاد از بیمه ها به دلیل عدم پوشش هزینه دندانپزشکی


رییس پانزدهمین کنگره دندانپزشکی از عدم حمایت بیمه ها از هزینه های دندانپزشکی انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،مارال قربانزاده، در حاشیه برگزاری پانزدهمین کنگره بین المللی دندانپزشکی ، اظهار داشت: در کنگره امسال، نقش آموزش های آکادمیک و دانشگاهی در کنار تجربه کار، مورد توجه قرار دارد و در همین زمینه، بیش از 300 سخنران داخلی و تعدادی سخنران از کشور ترکیه؛ به ارائه اطلاعات روز دنیا از دندانپزشکی می پردازند.

وی با اشاره به استقبال خوبی که دندانپزشکان از کنگره داشته اند، گفت: هدف ما از برگزاری این کنگره، قرار گرفتن آموزش های آکادمیک و دانشگاهی در کنار تجربه حاصل از کار است.

قربانزاده با عنوان این مطلب که سطح کیفی دندانپزشکان کشور بسیار عالی است، افزود: در این بین، نمی توان نقش انجمن ها در ارائه آموزش به همکاران را نادیده گرفت.

رییس کنگره در ادامه به مهم ترین چالش حرفه دندانپزشکی در کشور اشاره کرد و گفت: قطعاً، هزینه های سنگین و سرسام آور درمان های دندانپزشکی، مهم ترین دغدغه همکاران دندانپزشک است.

وی با انتقاد از اینکه خدمات درمان دندانپزشکی را جزو خدمات لوکس تلقی می کنند، افزود: همه خدمات دندانپزشکی، فقط زیبایی نیست که برای آن ردیف بودجه بیمه ای نمی بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بیمه ها به دلیل عدم پوشش هزینه دندانپزشکی

انتقاد از بیمه ها به دلیل عدم پوشش هزینه دندانپزشکی