مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:452024-01-05سياسي

سکوها به فکر صادرات خدمات باشند


تا زمانی که در حوزه سکوها صرفا به خدمات داخلی فکر کنیم، موفق نخواهیم بود لذا مرکز ملی فضای مجازی آماده است که سیاست ها و راهبردهای لازم جهت کمک به دستگاه ها برای حمایت از بین المللی شدن این سکوها را تدوین کند.

- دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: تا زمانی که در حوزه سکوها صرفا به خدمات داخلی فکر کنیم، موفق نخواهیم بود لذا مرکز ملی فضای مجازی آماده است که سیاست ها و راهبردهای لازم جهت کمک به دستگاه ها برای حمایت از بین المللی شدن این سکوها را تدوین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد امین آقامیری با جمعی از مدیران سکوها و فعالان فضای مجازی استان خراسان رضوی دیدار کرد.

مدیران سکوها در این دیدار به صورت مبسوط دیدگاه ها و نظرات خود را در حوزه های اقتصاد دیجیتال، توسعه حوزه فناوری اطلاعات، گسترش زیرساخت های شرکت های دانش بنیان و سکوهای فعال در حوزه فضای مجازی و .

بیان و پیشنهادات خود را در زمینه رفع مشکلات موجود، به دبیر شورای عالی فضای مجازی ارائه کردند.

آقامیری نیز در این نشست طی سخنانی با بیان اینکه شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی از توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور حمایت می کند، گفت: استان خراسان رضوی جزو استان های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال و فضای مجازی است و ما امیدواریم که با کمک دولت و مرکز ملی فضای مجازی، وضعیت استان های فعال در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوها به فکر صادرات خدمات باشند

سکوها به فکر صادرات خدمات باشند