مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:202024-01-17بين الملل

ضربه به تیم تروریستی جیش الظلم در روستای کشک راسک و کشف سلاح و مواد منفجره


رزمندگان قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق با تعدادی از اعضای تیم تروریستی جیش الظلم در روستای کشک راسک درگیر و ضمن هلاکت یکی از تروریستها، مقادیر بسیار زیادی سلاح و مهمات مواد منفجره و تجهیزات ساخت بمب را در یک خودروی آنها کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق، در پی رصد و اشراف اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق، تیمی کاملا مجهز از عناصر گروهک تروریستی جیش الظلم در منطقه عمومی راسک (روستای کستک) محدوده سد پیشین، طی عملیاتی شناسایی و مورد حمله نیروهای مرزبانی قرار گرفت که در نتیجه یک نفر از تروریست ها به هلاکت رسیده و سایر اعضای تیم متواری شدند که بلافاصله توسط نیروهای سپاه و مرزبانی تحت تعقیب و محاصره قرار گرفتند و اقدام برای انهدام کامل این تیم در حال انجام است.

در این عملیات مقادیر بسیار زیادی سلاح،مهمات، مواد منفجره و تجهیزات ساخت بمب از تیم مذکور کشف و نقشه آنان برای اقدامات خرابکارانه تروریستی با حجم بالا در منطقه خنثی گردید.

گفتنی است گروهک تروریستی جیش الظلم در پرونده ننگین خود، اقدام علیه نیروهای حافظ امنیت و مردم بیگناه بلوچ را در کارنامه دارد که جنایت تروریستی سال 88 در منطقه پیشین که منجر به شهادت سردار شوشتری شد، از آن جمله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه به تیم تروریستی جیش الظلم در روستای کشک راسک و کشف سلاح و مواد منفجره

ضربه به تیم تروریستی جیش الظلم در روستای کشک راسک و کشف سلاح و مواد منفجره