مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:552023-12-31اقتصادي

شهر علیه مافیا


نه پشت شبکه های بانکی پیچیده نشسته اند، نه در بازار هزار رنگ طلا و سکه دست دارند، دلال بزرگ دلار و یورو و آهن هم نیستند؛ مردانی اند ژنده پوش که سالیان دراز است بی سروصدا خون شهر را می مکند و با آن فربه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مافیای زباله، مافیای دستفروشان، مافیای کودکان کار، مافیای ساخت وساز و مافیای وانتی ها 5ضلعی که هر روز برای رسیدن به درآمد بیشتر، یکدیگر را با بی رحمی حذف و حلقه را تنگ تر می کنند و حالا مدیریت شهری جدید نور تابانده به هویت آنها و برای حذف آنها آستین بالا زده است.

مافیای دستفروش ها و جذب کارگر در اپلیکیشن ها در سال های اخیر تعداد دستفروش های شهر زیاد شده، اما در کنار افراد نیازمند، کم نیستند گروه ها و شبکه هایی که برای پیشبرد اهداف خود و کسب درآمدهای غیرقانونی، خیابان ها و پیاده روهای شهر را قرق می کنند.

سال های ابتدایی حضور دستفروشان، پیاده روهای شهر برای بسیاری از شهروندان دارای جذابیت بود و بسیاری با خیال اینکه اجناس را ارزان تر از یک فرد نیازمند خریداری می کنند، مشکلی با افزایش گسترده دستفروش ها نداشتند، اما اندک اندک دستفروشان نه تنها خود را مالک پیاده روهای شهر دانستند، بلکه دستفروش های سیار نیز به جمعشان اضافه شدند تا دردسر جمع آوری و ساماندهی آنها بیشتر شود؛ آنقدر که تماس با 137در این خصوص ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر علیه مافیا

شهر علیه مافیا