مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:152024-01-09اقتصادي

فاز دوم پست برق GIS شهرستان کارون به بهره برداری رسید


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: فاز دوم طرح دائم پست برق GIS خزامی در شهرستان کارون به ظرفیت 50 مگاولت آمپر به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: فاز دوم طرح دائم پست برق GIS خزامی در شهرستان کارون به ظرفیت 50 مگاولت آمپر به بهره برداری رسید.

علی اسدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: فاز دوم طرح دائم پست 132 به 33 کیلوولت GIS خزامی در شهرستان کارون برق دار و وارد مدار شد.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری این پروژه 2058 میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: این پروژه یکی از پروژه های اولویت دار و حیاتی برای گذر از پیک مصرف تابستان 1403 بوده است که نقش موثری در پایداری برق شهرستان کارون و اهواز خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: ایجاد ظرفیت جدید جهت برق رسانی به پروژه های جاری و آتی در بخش های کشاورزی و پرورش ماهی و تامین برق مشترکین جدید خانگی و عمومی شهرستان کارون، افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق منطقه و متعادل سازی و کاهش بارگیری پست های پربار منطقه از جمله مهدیس و اهواز جنوبی از مهم ترین اهداف بهره برداری این پروژه است.

اسدی افزود: پست های GIS این شرکت با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند و در مقابل آلودگی های محیطی خوزستان مقاوم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم پست برق GIS شهرستان کارون به بهره برداری رسید

فاز دوم پست برق GIS شهرستان کارون به بهره برداری رسید