مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:252023-12-26اقتصادي

توسعه اقتصادی با تکمیل کریدورهای بزرگراهی در جنوب کشور


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: تکمیل محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان و بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور به عنوان مبدأ کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور و کریدور بزرگراهی جنوب به شمال شرق در اولویت وزارت راه و شهرسازی و این شرکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، خیراله خادمی روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از 96 کیلومتر بزرگراه در جنوب سیستان و بلوچستان افزود: در راستای تکمیل کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور در استان سیستان و بلوچستان 58 کیلومتر بزرگراه در قالب سه پروژه امروز به بهره برداری رسید.

وی اعلام کرد: قطعه دوم محور ماروان-کنارک به طول 22 کیلومتر و به ارزش روز 6 هزار میلیارد ریال، باند دوم محور چابهار-کنارک به طول 18 کیلومتر به ارزش 5 هزار میلیارد ریال و قطعه اول چابهار-پسابندر به طول 18 کیلومتر به ارزش 10 هزار میلیارد ریال پروژه هایی هستند که امروز در کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب در این استان زیر عبور قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی طول بزرگراه های استان سیستان و بلوچستان در کریدور نوار ساحلی جنوب را 312 کیلومتر دانست و افزود: 91 کیلومتر از این پروژه ها در حال حاضر زیر عبور قرار دارد، 205 کیلومتر در دست اجرا است و 16 کیلومتر نیز در مرحله برگزاری مناقصه و شروع ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصادی با تکمیل کریدورهای بزرگراهی در جنوب کشور

توسعه اقتصادی با تکمیل کریدورهای بزرگراهی در جنوب کشور