مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:002024-01-01سياسي

فشار روانی به سبک مجازی ها


گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه لولاچیان؛ امروز در جامعه ما، فضای مجازی و پلتفرم هایی مانند توییتر و اینستاگرام، ابزاری برای فشار بر روی اقشار مختلف جامعه شده اند.

- دیکتاتوری اجتماعی در مقایسه با انواع دیگر آن به مراتب خشن تر و ویرانگرتر است و می تواند جوامع بشری را به انحطاط و نابودی بکشاند.

در این جا انحصار قدرت در دست یک فرد مشخص نیست بلکه قدرت مطلق دست مردمی خواهد بود که بدون تبعیت از قانون هر آنچه که می خواهند می کنند! گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه لولاچیان؛ امروز در جامعه ما، فضای مجازی و پلتفرم هایی مانند توییتر و اینستاگرام، ابزاری برای فشار بر روی اقشار مختلف جامعه شده اند.

این فشار ها بعد از قضایای شهریور 1401 به صورت فزاینده بر کاربران شبکه های اجتماعی اعمال می شود به طوری که اگر پرچم کشور عزیزمان ایران در تصویر یا نوشته ها باشد، صد ها نفر به کامنت گذاری می پردازند و می گویند که این پرچم اصلی ما نیست و خود را محدود به کاربران ایرانی شبکه ها نمی کنند بلکه به کاربران غیر ایرانی هم در این موضوع می تازند! این فضا، مثال کوچکی ست که قدرت مردم را نشان می دهد که به جای استفاده درمسیر درست و پیشرفت کشور، در مسیر خودکامگی و تخریب به کار می رود و مفهومی به نام دیکتاتوری اجتماعی را به تصویر می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار روانی به سبک مجازی ها

فشار روانی به سبک مجازی ها