مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:252023-12-31اجتماعي

خانه امن؛ پناهگاه زنان خشونت دیده


معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی، با اشاره به اینکه خانه امن پذیرش مستقیم ندارد، تصریح کرد: زنی که به هر دلیلی مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و احساس می کند اگر در خانه بماند جانش در خطر است می تواند مهمان خانه امن شود اما قبل از آن باید مراحلی را طی کند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی، با اشاره به اینکه خانه امن پذیرش مستقیم ندارد، تصریح کرد: زنی که به هر دلیلی مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و احساس می کند اگر در خانه بماند جانش در خطر است می تواند مهمان خانه امن شود اما قبل از آن باید مراحلی را طی کند.

حمیده محدث در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات خانواده ها به ویژه در جوامع امروزی، تحت آزار قرار گرفتن اعضای خانواده است.

قربانیان خشونت علاوه بر مشکلات جسمی، در روابط اجتماعی خود نیز مشکلاتی پیدا می کنند.

این افراد معمولا عزت نفس خود را از دست می دهند، در محیط های کاری کارآیی پایینی دارند و رفتارهای پرخاشگرانه یا حالات افسردگی در آنان مشاهده می شود.

وی افزود: علاوه بر تاثیر خشونت ها بر فرد خشونت دیده، کودکان آن ها به عنوان کسانی که شاهد خشونت های خانگی بوده اند، از فضای ناامن خانه و صحنه های خشونت آمیز تاثیر پذیرفته و دچار مشکلات روحی و رفتاری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه امن؛ پناهگاه زنان خشونت دیده

خانه امن؛ پناهگاه زنان خشونت دیده