مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:102024-01-16اقتصادي

مهلت یک هفته ای به دستگاه های مشمول برای پیگیری ثبت تقاضاهای تسهیلات در سامانه تک


معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مشمول جز 3 بند ب ماده دوم تبصره 18 قانون بودجه سال 1402در استان مکلف شدند ظرف مدت یک هفته پیگیری تقاضاهای تسهیلات اشتغال دستگاه خود را در سامانه تک انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیروس ابراهیمی ظهر امروز در جلسه اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی مشمول جز 3 بند ب ماده دوم تبصره 18 قانون بودجه سال 1402در استان مکلف شدند ظرف مدت یک هفته پیگیری تقاضاهای تسهیلات اشتغال دستگاه خود را در سامانه تک انجام دهند.

  وی خاطرنشان کرد: مصوب شد تمامی دستگاه هایی که مشمول این بند از تبصره 18 قانون بودجه می شوند علاوه بر پیگیری یک هفته ای برای ثبت درخواست های متقاضیان در سامانه تک آنها را به بانک های عامل پرداخت کننده تسهیلات مطابق تعهدات قبلی اعلام کنند.

معاون اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه بانک های عامل متعهد شده نسبت به پرداخت این دسته از تسهیلات اشتغال باید نسبت به معرفی متقاضیان ثبت شده به شعب خود و تشکیل پرونده جهت پرداخت تسهیلات در اسرع وقت اقدام کنند، افزود: در این راستا و طبق گزارشات اعلام شده توسط دستگاه های مشمول و بانک های عامل در این جلسه بخشی از تسهیلات مربوط به متقاضیانی که توسط دستگاه ها معرفی شده اند پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای به دستگاه های مشمول برای پیگیری ثبت تقاضاهای تسهیلات در سامانه تک

مهلت یک هفته ای به دستگاه های مشمول برای پیگیری ثبت تقاضاهای تسهیلات در سامانه تک