مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:252023-12-23بين الملل

یمن: آمریکا مانع آتش بس در غزه است


عضو شورای عالی سیاسی یمن از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که صرفا خواستار افزایش کمک های بشردوستانه به نوار غزه و نظارت بر آن است و در آن حرفی از آتش بس نیست، - عضو شورای عالی سیاسی یمن از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که صرفا خواستار افزایش کمک های بشردوستانه به نوار غزه و نظارت بر آن است و در آن حرفی از آتش بس نیست، مورد انتقاد قرار داده و آمریکا را مانع آتش بس در نوار غزه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در پیامی در ایکس (توییتر سابق) نوشت: واشنگتن بار دیگر از وتوی خود در برابر توقف کشتارها و نسل کشی های آمریکا و اسراییل در غزه استفاده کرد.

طبق گزارش شبکه المسیره، وی افزود: آنچه آمریکا انجام داد، اعدام و تروریسم آشکار علیه مردم غزه و بشریت است.

الحوثی ادامه داد: قطعنامه شورای امنیت که شامل اعمال کنترل بر کمک رسانی به غزه می شود، مانعی برای ورود کمک ها در صورت موافقت اسراییل با اجرای آن خواهد بود.

محمدعلی الحوثی همچنین به قطعنامه شورای امنیت برای اعمال نظارت بر ورود کشتی ها به مناطق تحت کنترل دولت یمن اشاره کرد و گفت: آنچه سازمان ملل در زمینه نظارت کشتی ها در جمهوری یمن انجام داد، گواه روشنی بر صحت گفته ما درباره مانع تراشی در مسیر ارسال کمک ها به غزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن: آمریکا مانع آتش بس در غزه است

یمن: آمریکا مانع آتش بس در غزه است