مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:252024-01-06سياسي

اعلام جزییات نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اصفهان


نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اصفهان با هدف ایجاد زمینه پویایی و نشاط، رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت و توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی به همت بسیج رسانه استان اصفهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اصفهان، امسال  با هدف تلاش برای ارتقای کیفی محتوای تولیدی رسانه ها، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت، برجسته سازی نقش ارزشمند مطبوعات محلی و رسانه های استان و همچنین توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی طبق شرایط و مقررات تعیین شده در دو بخش موضوعی و آزاد به همت بسیج رسانه استان اصفهان برگزار می شود.

علاقه مندان جهت شرکت در این دوره از جشنواره می توانند آثار خود با موضوعات شعار سال(مهار تورم، رشد تولید)، جهاد تبیین، مقابله با آسیب های اجتماعی، پیوند رسانه ای صنعت و تولید، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، امید و نشاط آفرینی، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی_ اسلامی، خانواده و جامعه و فرزندآوری را ارسال کنند.

همچنین کنگره ملی 24 هزار شهید استان اصفهان، 25 آبان، افتخار اصفهان و اصفهان برخوردار، واقعیت یا خیال هم از محورهای استانی این دوره از جشنواره است که اصحاب رسانه می توانند آثار خود را در قالب های گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اصفهان

اعلام جزییات نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اصفهان