مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:022024-01-10اجتماعي

شناسایی 165 مورد تخلف ناوگان مسافربری در ایلام


طی نیمه اول دی ماه سال جاری، 165 مورد تخلف ناوگان مسافربری عمومی در ایلام شناسایی شد.

- حسین بلوچیان معاون حمل و نقل استان ایلام، صبح چهارشنبه 20 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در طی نیمه اول دی ماه سال جاری، 165 مورد تخلف ناوگان مسافری عمومی در استان با استفاده از روش های نوین نظارت الکترونیکی شناسایی شد.

وی افزود: در راستای افزایش ایمنی تردد خصوصاً در بخش حمل ونقل عمومی جاده ای با استفاده از روش های نوین نظارت الکترونیک، تعداد 68 تخلف سرعت غیرمجاز ناوگان سواری عمومی و 97 مورد تخلف سرعت ناوگان اتوبوسی در مدت یادشده شناسایی شده است.

معاون حمل ونقل استان ایلام ادامه داد: در گام اول وقوع تخلف از طریق اعلام کتبی و پیامکی به اطلاع مالکان ناوگان رسیده و در صورت تکرار تخلف موارد شناسایی شده و از طریق کمیسیون های مرتبط اعمال قانون خواهد شد.

بلوچیان خاطرنشان کرد: به منظور نهادینه نمودن فرهنگ رعایت ایمنی و تردد با سرعت مجاز موارد شناسایی شده و به شرکت های صادر کننده اوراق حمل ونقل این ناوگان ابلاغ شده است.

بلوچیان ادامه داد: در بازه زمانی 9 ماهه امسال بیش از 2 میلیون و 102 هزار و 230 مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان جابه جا شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 31 درصد افزایش را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 165 مورد تخلف ناوگان مسافربری در ایلام

شناسایی 165 مورد تخلف ناوگان مسافربری در ایلام