مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:102023-12-27اقتصادي

برنامه ریزی برای نوسازی 370 تاکسی در اهواز/ صنایع به نوسازی تاکسیرانی کمک کنند


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز از تلاش برای نوسازی 370 تاکسی خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون 101 تاکسی نوسازی و از این تعداد 40 دستگاه تحویل داده شده اند و احتمالا 61 تاکسی دیگر نیز در دهه فجر یا تا پایان سال به رانندگان تحویل داده شوند.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز از تلاش برای نوسازی 370 تاکسی خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون 101 تاکسی نوسازی و از این تعداد 40 دستگاه تحویل داده شده اند و احتمالا 61 تاکسی دیگر نیز در دهه فجر یا تا پایان سال به رانندگان تحویل داده شوند.

امیر صفی خانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تاکسی های اهواز اظهار کرد: از سال 1390 تا 1400، کمتر از 200 دستگاه تاکسی نوسازی شدند و یکی از دلایل اصلی این مساله، ارائه نشدن تسهیلات بانکی با سود کم به رانندگان تاکسی بود.

این در حالی است که همه ارگان ها و صنایع در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی باید کمک می کردند که نوسازی تاکسی ها انجام شود.

وی افزود: با توجه به اینکه درآمد یک راننده تاکسی به گونه ای است که امکان پس انداز کردن ندارد و توان پرداخت اختلاف قیمت خودرو قدیمی و خودروی جدید را نیز ندارد، این مابه التفاوت باید در قالب تسهیلات کم بهره به رانندگان داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای نوسازی 370 تاکسی در اهواز/ صنایع به نوسازی تاکسیرانی کمک کنند

برنامه ریزی برای نوسازی 370 تاکسی در اهواز/ صنایع به نوسازی تاکسیرانی کمک کنند