مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:402024-01-17اجتماعي

بهسازی معابر به متراژ بیش از 238 هزار مترمربع در ده ماهه اول سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به اقدامات عمرانی این منطقه در حوزه بهسازی و مرمت معابر سواره رو اعلام کرد: - شهردار منطقه 11 از اجرای بیش از 37 هزار تن آسفالت در معابر این منطقه، طی ده ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به اقدامات عمرانی این منطقه در حوزه بهسازی و مرمت معابر سواره رو اعلام کرد: با توجه به اجرای طرح تحولی بیست گانه و اهتمام به مرمت و بهسازی آسفالت معابر سطح شهر، عملیات آسفالت ریزی، تراش و روکش آسفالت مکانیزه و لکه گیری و مرمت معابر به طور مستمر در این منطقه در حال انجام است و از ابتدای سال تاکنون بیش از 37 هزار تن آسفالت در بیش از 238 هزار مترمربع از معابر این منطقه به کار رفته است.

موسوی از بازدید مستمر معابر این منطقه برای بررسی ضرورت بهسازی آن ها خبر داد و افزود: این بازدید های مستمر در همه معابر اصلی و فرعی منطقه انجام می شود و با توجه به ارزیابی کارشناسان نواحی، درخواست شهروندان و برنامه های پیش بینی شده در سال جاری، مرمت و روکش آسفالت آن ها به طور روزانه صورت می گیرد.

شهردار منطقه 11 ادامه داد: ما از ابتدای سال تاکنون هر روز در چند نقطه از منطقه عملیات آسفالت ریزی، روکش و لکه گیری را انجام داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی معابر به متراژ بیش از 238 هزار مترمربع در ده ماهه اول سال

بهسازی معابر به متراژ بیش از 238 هزار مترمربع در ده ماهه اول سال