مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:252024-01-06اقتصادي

کنترل پذیری و رؤیت پذیری مشترکان اداری، از اولویت های اصلی در ایام اوج بار سال 1403


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اعلام کرد: کنترل پذیری و رؤیت پذیری مشترکان اداری، از اولویت های اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان جهت آمادگی در ایام اوج بار سال 1403 خواهد بود.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اعلام کرد: کنترل پذیری و رؤیت پذیری مشترکان اداری، از اولویت های اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان جهت آمادگی در ایام اوج بار سال 1403 خواهد بود.

حسین قدیمی با اعلام این خبر گفت: تجربه سال های اخیر در بحث ناترازی تولید و مصرف برق، وزارت نیرو را به سمت برنامه های مدیریت مصرف هدایت کرده است و اصلی ترین اقدام در این خصوص استفاده از کنتورهای هوشمند برای رؤیت پذیری و کنترل پذیری مشترکین جهت پایش و مدیریت مصرف آن ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل وی ادامه داد: شرکت توزیع برق اردبیل در این راستا، برنامه ریزی برای ایام اوج بار سال 1403 را از مهرماه سال جاری آغاز و بر اساس دستورالعمل پایش و مدیریت مصرف برق ادارات و سایر سازمان ها که از سوی معاونت برق و انرژی وزارتخانه ابلاغ شده، برنامه ریزی کرده و اهدافی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به انتخاب مجری طرح کنترل و پایش ادرات و تشکیل کمیته پایش مصرف ادارات عنوان کرد: همزمان با تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل پذیری و رؤیت پذیری مشترکان اداری، از اولویت های اصلی در ایام اوج بار سال 1403

کنترل پذیری و رؤیت پذیری مشترکان اداری، از اولویت های اصلی در ایام اوج بار سال 1403